Når du er blitt kunde hos oss, vil du ha tilgang til din ordrehistorikk og annen informasjon på "Min side". Når du er logget inn, velger du ”Konto” som du finner i toppmenyen. Her vil du finne valgene ”Mine ordre” og ”Min profil”.
Mine ordre
Under ”Mine ordre” vil du få en oversikt over din ordrehistorikk, og du kan velge å se detaljene på tidligere ordre. Det kan også tenkes at du vil ha noen ordre liggende her med status ”Ikke fullførte ordre”. Dette skyldes som regel at betalingen er avbrutt. Disse kan du enten slette eller ta opp igjen for å fortsette å handle. I tillegg vil du ha en funksjon for å kopiere gamle ordre inn i handlekurven din, sånn at du på den måten enkelt kan lage ny ordre.
Min profil
Under ”Min profil” kan du endre opplysninger knyttet til profilen din, for eksempel e-postadresse, adresse, navn og telefonnummer. Du kan enkelt administrere ulike leveringsadresser og gi dem din egen beskrivelse.
Sesjonen din har nå utløpt. Vennligst klikk "OK" for å oppdatere siden og unngå tap av eventuelle ikke-lagrede data. Dersom du var logget inn, må du nå logge inn på nytt.